fredag 19 juni 2009

Sommarlov

Då var det sommarlov då!
Det blev en ganska tuff vår i förberedelseklassen med många nya elever i slutet av terminen (14st!). Vi får se om jag fortsätter i höst. Försäkringskassan menar att jag bör jobba med något annat eftersom de tror att min huvudvärk beror på stress på jobbet. Det tror jag inte själv eftersom jag inte haft det stressigt på jobbet de fyra senaste åren, förutom nu i våras. Men Försäkringskassan är som bekant inte lätta att tas med.

Just nu sitter jag och konstruerar ett korsord modell större som Budbäraren ska ha i sitt julinummer. Korsord är väl inte det bästa att jobba med när man har migrän, men det är det roligaste jag vet.
Lite fler uppdrag från olika tidningar skulle jag nog orka, men knappast mer än på halvtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar