tisdag 3 november 2009

King of the Road

Lite mör ikväll efter att ha kört till Skavsta fram och tillbaka och hämtat en släkting till en kompis. Det blev ca 83 mil om man räknar delsträckan jag avklarade igår till Gävle. Jag sov över hos goda vänner i Gävle och sov rätt skapligt trots huvudvärk och rethosta. Men varje gång hostan blev lite värre så började en nyckelring i sovrummet att pipa. Ganska smart uppfinning för de som förlägger nycklar, men just i natt var den inte så lyckad.

Man kanske skulle satsa på en karriär som yrkeschaufför. Lite talang visade jag förra veckan. Jag skjutsade en granne till hälsocentralen och när jag kom fram så upptäckte jag muggen med mjölk som jag glömt kvar på biltaket. Inte en droppe var förspilld!

2 kommentarer:

  1. Nu har Edsbyn avancerat ytterligare en placering utan att spela. De har nu klättrat två placeringar utan att göra något:-) Lycka till i morgon mot Vetlanda.

    SvaraRadera
  2. "Bäst när vi inte spelar" är vår paroll i år!

    SvaraRadera