tisdag 23 december 2008

Gammal tant

Oj, vad gammal min fru börjar bli! 43 fyller hon idag. Enligt "prästbetyget" blir hon 45, men det stämmer inte riktigt.
Min gode vän David Duveskog tyckte att han skulle få byta till två tjugo-åringar när hans fru fyllde 40. Sådana planer har jag aldrig haft. Min älskade fru Ester blir bara yngre för varje år. Om vi inte vore så olika till utseendet så skulle nog många tro att jag är hennes far.
Just idag fick hon sina betyg från sin undersköterskeutbildning också. En mycket uppskattad "present". Jag är väldigt imponerad att hon klarade av den.
Dubbelt grattis älskling!!

4 kommentarer:

  1. Nämen va roligt att man har lyckats hitta din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Hälsa Ester och gratulera från oss.

    Mina vänner får min mail helt gratis...

    annalena.holmsten@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hurra för din fantastiskt fina fru! Hälsa henne och gratulera!
    God Jul tillönskas hela familjen från oss ett stenkast bort.

    SvaraRadera
  4. Dubbelgrattis från oss också till Ester.
    Lorentz, som just nu firar jul hos Gert i Småland.

    SvaraRadera