söndag 31 maj 2009

Morsan

Som 24-åring hade min mor redan fyra barn. Hon födde tre pojkar och till sist en flicka inom loppet av fem år och fyra månader! I samband med första barnet, så fick hon dessutom diabetes. Kan inte ha varit lätt med oss illbattingar som sällan var sams. Jag, för min del brukade smita till mormor så ofta jag kunde. Det är nog först när man själv blir förälder som man inser att man har en del att vara tacksam för till mor och far. Hon är otrolig på att hjälpa till med våra pojkar trots att hon är rätt skröplig. På bilden ser ni tre av världens bästa morsor; Paulina, Ester och Kerstin!

1 kommentar:

  1. Fint skrivet som hyllning till de tre.
    Jag var till graven och "pratade" med mamma idag.
    Helt klart få man en annan syn på sina föräldrar då man har egna änglar...

    SvaraRadera